Ta strona używa ciasteczka (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej       


Werner Polska Sp.z o.o.

Narzędzia dla przemysłu

chemia techniczna

narzędzia PROMAT

profesjonalne narzędzia

spawalnictwo

narzędzia

przemysł

chemia

techniczna

 
    KONTAKT
 
 
 
 
 
   Jesteś tu: Strona głowna  > Strona informacyjna
 
 
KATALOG
PRODUKTÓW
>
 
>
 
>
 
>
 
>
 
>
 
>
 
>
 
>
 
>
 
>
 
>
 
>
 
>
 
>
 
>
 
>
 
 
 
 
 
 
 
 
Newsletter
 
 
Wyprzedaż, nowości. Podaj swój adres e-mail.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
FAQ - Najczęściej zadawane pytania
 
1. Jak złożyć zamówienie? 
2. Ile zapłacę za przesyłkę? 
3. Czy mogę odebrać zamówiony produkt osobiście? 
4. Mam już konto w sklepie, ale nie mogę się zalogować. Co robić? 
5. Czy może zdarzyć się, że moje konto zostanie zablokowane? 
6. Czy mogę zapłacić za zamówienie tradycyjnym przelewem? 
7. Czy moje zamówienie zostało już wysłane? 
8. Co jeśli przesyłka zostanie uszkodzona podczas transportu? 
9. W jakich godzinach mogę kontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?

1. Jak złożyć zamówienie? 

Z naszą ofertą możesz zapoznać się poprzez stronę główną, korzystając z menu "kategorie produktów", dwóch wyszukiwarek oraz z menu na górze strony. Każdą rzecz możesz obejrzeć na zdjęciach, które możesz powiększać, aby zobaczyć szczegóły produktu. Dodaj produkt do koszyka. Jeżeli chcesz jak najszybciej otrzymać wybrany produkt, zaakceptuj zakup i przejdź do płatności. Jeżeli nie masz swojego konta w naszym sklepie podaj potrzebne do realizacji zamówienia dane. Zrealizuj płatność poprzez dostępny system Dotpay, lub przelew na konto. Na podane konto zostanie wysłany email potwierdzający zamówienie. W treści wiadomości znajdziesz link, dzięki któremu będziesz mógł sprawdzać status zamówienia. W formularzu możesz zaznaczyć „odbiór osobisty”. 

2. Ile zapłacę za przesyłkę? 

Cena przesyłki uzależniona jest od sposobu płatności i sposobu wysyłki. Podana jest podczas realizacji zamówienia. W szczególności możesz zakupiony asortyment odebrać osobiście, w takim przypadku nie ponosisz kosztów wysyłki. 

3. Czy mogę odebrać zamówiony produkt osobiście? 

Oczywiście, naszym klientom oferujemy możliwość odbioru osobistego. Zapraszamy Cię z osobą towarzysząca, a twoje zakupy upłyną w miłej i kameralnej atmosferze. (Werner Polska Sp. z o.o. ul. Krokusowa 1 55-040 Bielany Wrocławskie) 

4. Mam już konto w sklepie, ale nie mogę się zalogować. Co robić? 

Jednym z najczęstszych powodów takiej sytuacji jest błędnie wpisywany login lub hasło do konta sklepu. Jeśli zapomniałeś/łaś hasła – prosimy kliknąć w link „Przypomnij hasło” dostępny na stronie logowania link umożliwiający zmianę hasła zostanie wysłany na adres e-mail podany przy rejestracji. Jeśli mimo poprawnego hasła, nie udało ci się zalogować - prosimy o kontakt. 

5. Czy może zdarzyć się, że moje konto zostanie zablokowane? 

Administrator sklepu ma prawo zablokować konto użytkownikowi w przypadku złamania Regulaminu. Jeśli doszło do takiej sytuacji, skontaktuj się z nami, a na pewno rozwiążemy tę sytuację. 

6. Czy mogę zapłacić za zamówienie tradycyjnym przelewem? 

Tak, płatność za zamówiony towar może nastąpić w trzech formach:
■ Szybka płatność 
■ Przelew tradycyjny

7. Czy moje zamówienie zostało już wysłane? 

Aby sprawdzić, czy zamówienie zostało już wysłane należy kliknąć w link, który znajduje się w email wysłanym przez enasz sklep podczas składania zamówienia i sprawdzić jego status. 

8. Co jeśli przesyłka zostanie uszkodzona podczas transportu? 

W takiej sytuacji, przede wszystkim nie należy odbierać przesyłki od kuriera. Jeśli dostarczona przesyłka budzi wątpliwości, a opakowanie jest np. uszkodzone, prosimy o odmowę jej przyjęcia i poinformowanie nas o zaistnieniu takiej sytuacji.
Dokładniejsze obejrzenie paczki jest możliwe jedynie po uiszczeniu opłaty za przesyłkę oraz po podpisaniu dokumentów przewozowych. W rzeczywistości kurier nie ma obowiązku uczestniczenia w tym procesie, ale można poprosić go, aby zaczekał do momentu sprawdzenia przesyłki. W sytuacji, gdy kurier nie zgodzi się na takie rozwiązanie, należy pamiętać (ewentualnie przypomnieć spedytorowi), że w razie uszkodzenia kurier będzie musiał przyjechać jeszcze raz w celu sporządzenia protokołu szkody.
W momencie wykrycia szkody i sporządzenia protokołu, przesyłka pozostaje u adresata. Gwarantujemy, że pomożemy w procesie odesłania towaru do naszego sklepu i w dalszym załatwieniu sprawy. 

9. W jakich godzinach mogę kontaktować się z Biurem Obsługi Klienta? 

Nasi Konsultanci Biura Obsługi Klienta są do dyspozycji w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godzinach 9.00 – 17.00. 


 
 
 
 
Copyright © 2018 - 2019. All Rights Reserved.  Created by Future Project